Beste leden as zaterdag gaan we het cross parcours weer klaar maken voor zondag de GOW en het open Aaltenskampioenschap.
Voor de opbouw zaterdag en zondag voor het opruimen kunnen we wel weer extra handen gebruiken.
Ik ga er van uit dat jullie ons niet in de steek laten b.v.d.
M.v.g Guido Wensink
Even geduld...




















