Namens de Consul van District Oost.
Beste mensen,
De OWC organiseerd op 2de Pinksterdag het Districtkampioenschap op de weg, dit i.s.m. stichting Ronde van Overijssel.
Hiervoor zijn heel wat vrijwilligers nodig, Wij doen dan ook(bestuur Oost) een beroep aan onze verenigingen/stichtingen om personen te leveren die zich voor de afzetting beschikbaar stellen. Het gaat om een ploeg van 08.00 - 13.00 uur en van 13.00-19.00 uur. (4 personen per vereniging/stichting), het juiste aantal hoort U t.z.t.
============
Als er mensen zijn die zich hiervoor beschikbaar willen stellen en hiermee het DK voor onze renners mogelijk willen maken dan hoor ik het graag
Mail svp aan
wedstrijdsecretariaat@peddelaarsaalten.nl
Bij voorbaat dank!
Even geduld...




















