De sluitingstocht is begin oktober 2017.
We hebben nete een gezellige eindejaars-/kerstborrel gehad.
Maar P. Eddelaar niet getreurd. De oliebollentocht komt eraan. (Mag je raden wanneer deze wordt verreden) en anders eind maart de openingstocht 2017. In de tussentijd moet jij je maar redden zonder consumptiebonnen of gratis oliebollen.
Even geduld...




















