Prikbord

Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.

Plaats een bericht

 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
P.Eddelaar P.Eddelaar schreef op 18 december 2016 om 10:35
"t is aardig rustig op 't prikbord . iederene in winterslaop ?.....Wanne'r is eigenlijk de sluitingstocht , he'k zin in , veural in dee 2 consumptie bon'n.
Even geduld...
Privacy verklaring
©2026 Website door TalentURL.nl