beste fietsvrienden,
vanaf vandaag wordt er weer op maandag en woensdagmiddag op de mtb gefietst.
vertrek om 13.30 uur van af de markt.
met de fietsgroeten
Jan Degenaar
Even geduld...
Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.