Prikbord

Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.

Plaats een bericht

 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Sjef Essink Sjef Essink schreef op 22 september 2016 om 10:48
Zaterdag wordt het mooie zonnige dag, een graad of 22 en windkracht 3 uit het zuiden.
Kortom een mooi moment om toch eens een keertje eerder te vertrekken voor een wat langere tocht(110-120km).
Om 12.30 vertrek ik bij de bij de Hofnar en fiets via Bishlich (pontje €2,-) naar de heuveltjes bij Sonsbeck. Ik nodig jullie uit om met mij mee te gaan. Samen uit, samen thuis.
Tot zaterdag
(P.s. Er wordt natuurlijk ook gewoon om halftwee gestart)
Even geduld...
Privacy verklaring
©2026 Website door TalentURL.nl