Fietsvrienden, mijn heupoperatie is goed verlopen, ik was na 2 dagen al weer thuis en ben nu erg druk met lopen, oefenen en op bed liggen.
Cor van P was erg tevreden en ik moet vooral zo doorgaan!! Voorlopig ben ik nog erg druk met revalideren, het werk (en het fietsen) zullen nog even moeten wachten ?
Even geduld...




















