Prikbord

Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.

Plaats een bericht

 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Piet Kraaijeveld Piet Kraaijeveld schreef op 19 september 2016 om 20:39
Fietsvrienden, mijn heupoperatie is goed verlopen, ik was na 2 dagen al weer thuis en ben nu erg druk met lopen, oefenen en op bed liggen.
Cor van P was erg tevreden en ik moet vooral zo doorgaan!! Voorlopig ben ik nog erg druk met revalideren, het werk (en het fietsen) zullen nog even moeten wachten ?
Even geduld...
Privacy verklaring
©2026 Website door TalentURL.nl