Prikbord

Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.

Plaats een bericht

 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
robert piek robert piek schreef op 19 september 2016 om 14:33
Aan de leden ...

Net zoals vorig jaar hebben wij ook deze winter een winter abonnement voor alle leden van de Peddelaars vanaf 14 jaar

Leden betalen voor 4 maanden (okt t/m jan) € 99,00
Voor 3 maanden (november t/m jan) € 75,-

Je kun dan Spinnen, fitnessen of aan andere groepslessen deelnemen.

Wil men als groep willen sporten laat het mij dan even weten.

Mvg Robert 06 12667981
Even geduld...
Privacy verklaring
©2026 Website door TalentURL.nl