Aan de leden ...
Net zoals vorig jaar hebben wij ook deze winter een winter abonnement voor alle leden van de Peddelaars vanaf 14 jaar
Leden betalen voor 4 maanden (okt t/m jan) € 99,00
Voor 3 maanden (november t/m jan) € 75,-
Je kun dan Spinnen, fitnessen of aan andere groepslessen deelnemen.
Wil men als groep willen sporten laat het mij dan even weten.
Mvg Robert 06 12667981
Even geduld...




















