Fietsvrienden, vanaf a.s. maandag ben ik een paar maanden uit de running; ik word geopereerd aan mijn heup. Uiteraard blijf ik alles wel volgen en hoop op een spoedig herstel.
Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.