Hallo fietsvrienden,
Zoals eerder aangekondigd gaan we op zaterdag 3 september een mooie ronde fietsen in Limburg.
Nu heeft Han Tieltjes aangeboden om zich over zijn categorie fietsers te ontfermen, en wil voor deze groep een mooie route uitzetten.
Door deze inbreng is er voor ieders wat wils.
Dus geef je nu op!
Verdere info zie in het kopje "agenda".
Groeten Bert
Even geduld...




















