Hallo C-rijders,
Franz en Frans willen weer een paar leuke tochtjes maken op de dinsdagavonden.
Met een gematigde snelheid. De lengte wordt aangepast aan de invallende duisternis en we fietsen niet bij regenachtige weersomstandigheden. De 1ste tocht is dinsdagavond 19.00 uur vanaf de markt.
Even geduld...




















