Op zondag 27 augustus a.s. vindt de Ronde van de Achterhoek weer plaats. Deze keer is de start en finish in Groenlo.
Vanuit de organisatie krijgen we de vraag of wij als vereniging verkeersregelaars kunnen leveren. Als club ontvangen wij dan 10 euro per uur per vrijwilliger om onze clubkas te spekken.
Er zijn 2 series waarvoor vrijwilligers gezocht worden:
1e: 11u -15u
2e: 14u -17u
Het vindt dus plaats in Groenlo.
Zou je willen en kunnen helpen?
Dan graag je aanmelden bij mij (penningmeester@peddelaarsaalten.nl) onder vermelding van mailadres en mobiele nummer.
Even geduld...




















