As zaterdag 22 april is de openingstocht. Start vanaf de markt om 13.30 uur. Hopelijk blijft het droog en kunnen we eindelijk genieten van een mooie tocht die uitgezet is door Wim Evers, waarvoor dank! (beschikbaar via cycle app). Uiteraard sluiten we de tocht af met een nazit bij Schiller met een drankje en borrelhapje. Wij hopen jullie te zien zaterdag.




















