Hallo Masters en medestrijders,
Gisterenmiddag is tijdens het fietsen het idee geopperd om woensdagochtend te vertrekken ipv smiddags.
Dit om de aangekondigde verschruwelijke hitte voor te zijn (en om geen excuses te hebben van: "het is me te warm af...")
Het voorstel is: vertrek 09.00 uur op de Markt te Aalten
Laat p.o. (hantieltjes@hetnet.nl) even weten of je dit wat af lijkt of dat we de normale tijd vertrekken.
Mag ook per app/sms naar 06-2001 4891
Even geduld...




















