Zondag 20 november vindt de veldtoertocht weer plaats
Voor die dag zoeken we nog iemand die het leuk vindt om fotoโs ๐ธ te maken van de fanatieke, gezellige deelnemers ๐ด๐ผโโ๏ธ๐ด๐ผ en omgeving/route๐
Wie o wie is handig met de camera en biedt zich hiervoor aan??
Wat krijg je? Onmundig veul lol samen met een biertje na afloop
Graag melden bij Nico H. of Herlinda
Even geduld...




















