Beste Peddelaars , a.s dinsdag 4 oktober gaan we voor de liefhebbers weer starten met de conditie en intervaltraining op het sportpark , zin in een uurtje knallen kom dan van 19.30 uur 't.m 20.30 uur met lampjes op de fiets meetrainen op je eigen niveau en kunnen.
Groeten Jan.
Even geduld...




















