Hallo,
Ik ben op zoek om over te nemen een tenue van de Peddelaars.
maat: groter dan 3M
Graag een broek, shirt korte mouw, jasje lange mouw.
3 M is te klein geworden.
Groetjes Hugo Bohm
Even geduld...
Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.