Prikbord

Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.

Plaats een bericht

 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Bert Beking Bert Beking schreef op 11 juli 2016 om 18:00
Hallo Fietsvrienden,

De afgelopen 4 jaar hebben we als vereniging een gedeelte van de Amstelgoldrace gefietst, dit was een mooie en gezellige dag voor alle deelnemers, ook al ben je geen echte klimmer. Er zijn namelijk veel mogelijkheden in deze streek. Ga je voor het echte werk zoals de Eyserbosweg, Cammerich, Fromberg of voor wat minder steile beklimmingen, er is voor elk wat wils.

Omdat het afgelopen jaren een groot succes was gaan we dat dit jaar weer organiseren. We hebben weer dezelfde locatie gekozen als verleden jaar, โ€œAmstelgoldExperienceโ€ Hier zijn alle faciliteiten die een wielrenner nodig heeft: Gastvrijheid, omkleedmogelijkheden, douchen, lekker eten, โ€ฆ.

Een `TOPLOKATIE`.

Ben je net zo enthousiast als ik geef je dan nu op onder volgende mailadres:

b-beking@kpnmail.nl
of spreek mij aan op รฉรฉn van de clubavonden.

Data: 03 september
Vertrek: 07:00u Rabobank
Kosten: โ‚ฌ 20,00

Geef even aan of je kunt rijden en hoeveel personen en fietsen je kunt vervoeren.

Groet,
Bert Beking
Even geduld...
Privacy verklaring
ยฉ2026 Website door TalentURL.nl