Op de donderdagavond heeft wielervereniging 't Muurtje de wielerbaan op het sportpark van 19.00 - 21.00 uur gehuurd voor de "d'ran met Han" trainingen.
Graag nodigen wij de leden van de Peddelaars hierbij uit.
Groet John Theissen
Stuur dan even een mailtje naar dranmethan@hantieltjes.nl met je mobiele nummer, dan zorg ik dt je in de app groep komt en alle info op tijd ontvangt (peddelaars die vorig jaar al mee deden hoeven zich niet opnieuw aan te melden)
Even geduld...




















