We zoeken naast Andrรฉ Pรถstgens nog 1a 2 vrijwilligers die zondag 26 juni het inschrijfbureau bij Het Noorden voor de Ronde van de Achterhoek willen bemannen van 8.00-ca 13.00 uur
Taken: welkom heten, scannen , evt betalen (meesten hebben online voor ingeschreven) en succes wensen.
Wie meldt zich aan?? Graag hoor ik van je h.termaat@achterhoek.nl
Alvast bedankt!!
Even geduld...




















