Dames en Heren bikers.
Voorlopig geen dinsdagavond training meer , door het mooie fietsweer gaan veel mensen voorzichzelf een rondje fietsen en is het animo veel minder om op de dinsdagavond te trainen.
Dit ook doordat de jeugd weer op de race fiets traint van 17.30 tm 18.30 uur dus blijft er weinig tijd over om te eten en de volgende training klaar te zetten .
Dank voor jullie belangstelling en tot volgend seizoen 👍
Even geduld...




















