Ben jij zaterdag ook van de partij om samen het jaar 🎇 af te sluiten?
A.s. zaterdag 18 december vertrekken we om 13.30 uur bij Sportpark Zuid 🚴🏼♀️🚴🏼
Na afloop strijken we gezellig neer bij Het Noorden van Aalten voor een hapje 🌭 en drankje 🥛🍻
De jeugd wordt daar om 14.30/14.45uur verwacht, de rest om 15.15/15.30 uur.
QR code is verplicht vanaf 13 jaar.
Denk ook aan een mondkapje.
Tot zaterdag 🙋🏻♂️
Groet O.J.T.
Even geduld...




















