Morgen is de SLUITINGSTOCHT ??โโ๏ธ????โโ๏ธ
Om 13.30 starten we vanaf Sportpark Zuid.
Na afloop proosten ?โ๏ธ? we op elkaar en op een hopelijk nieuw mooi fietsseizoen in 2022 ??
Het lijkt droog te blijven dus no excuses.
Mocht je t toch te dreigend โ๏ธ vinden, te koud โ๏ธ hebben of rond dat tijdstip iets anders belangrijksโฆdat kan maar schuif je dan om 16.00 uur aan bij Oerkroeg Schiller??
Tot morgen ??โโ๏ธ????โโ๏ธ
Even geduld...




















