Zeer belangrijke mededeling!!
I.v.m. met de veiligheid voor het publiek en kinderen (ook n.a.v. diverse klachten) hebben we besloten om tijdens voetbalwedstrijden met publiek, ongeacht op welke dag, de 800 meter baan niet te gebruiken. Er wordt dan alleen geskeelerd op de 400 meter baan met de krabbel baan (eventueel ook om het combigebouw als daar geen wedstrijden zijn).
Door hier met zān allen rekening mee te houden blijft het veilig en plezierig voor iedereen.
Maak mekaar hier ook attent op!
De skeelercommissie!
Even geduld...




















