Dinsdagavond gaan we weer aan onze conditie werken op de m.t.b of crosser.
We starten om 19.00 uur op de parkeerplaats van het sportpark. De ene keer blijven we op het park de andere keer zoeken we een andere uitdagende plek.
Groeten Jan.
Even geduld...




















