Zet t maar vast in de agenda ?:
Zaterdag 2 oktober is de sluitingstocht!!!
Na een veel te kort en raar seizoen, sluiten we gezamenlijk af op de fiets ??♀️????♂️
We vertrekken om 13.30uur bij Sportpark Zuid. Fietsen we rondje van zo’n 70km. En dan na afloop drinken we gezellig ??? na en proosten we op elkaar, de fiets en het leven bij Het Noorden
Even geduld...




















