Dag allen,
Sinds afgelopen week heb ik het wielrennen, na 5 jaar niet op de fiets, weer opgepakt. Daarmee ben ik ook weer lid geworden van De Peddelaars.
Weet iemand of de clubkleding op de KCC website nog te bestellen is? Of is er iemand die nog een Speedsuit van de nieuwe KCC clubkleding heeft liggen, die ik over kan nemen?
Ik hoor graag van jullie!
Vriendelijke groeten,
Brent Schoppers
06-21313898
Even geduld...




















