TRIATHLON GROOT SUCCES!!
Dank zij de triatlon commissie met Jop en Nathalie, onder de bezielende leiding van Gerjo Wensink en dank zij de vele vrijwilligers was het vandaag fantastisch.
Ik heb veel Peddelaars gezien die ook mee deden en anderen die aangemoedigd hebben; in 1 woord GEWELDIG?
Volgend jaar weer....
Even geduld...




















