De MTB Achterhoek 200 wordt op 19 juni a.s. georganiseerd. Onderweg worden er een aantal bevoorradingspunten geregeld alsook een bezemwagen voor eventuele calamiteiten. Wie gaat mee? Binnenkort volgt er meer info.
Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.