Hallo Wielervrienden, de eindejaarstocht/ oliebollentocht gaat om de wel bekende reden helaas dit jaar niet door.
uiteraard kan er gewoon gefietst worden met de regels in acht nemend, maar er zal geen pauzeplaats zijn dit jaar.
groet en blijf gezond: Rene, Maarten, Dirk
Even geduld...




















