Beste fietsvrienden, we moeten weer een stapje terug doen.
Als vereniging verzamelen wij voor de groepen van 18 jaar en ouder niet meer centraal op Sportpark Zuid.
Fietsen mag gelukkig nog, maar de maximale groepsgrootte is teruggebracht tot 2 personen.
Blijf in beweging en blijf gezond!
Even geduld...




















