Beste sportvrienden, ook nu weer volgen wij de richtlijnen van het kabinet en de NTFU;
vanaf vandaag groepjes van 4 en nog steeds 1,5 m afstand.
Uiteraard doen wij allemaal mee?
Blijf zo mogelijk wel fietsen!
Even geduld...
Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.