Beste โpeddelaars โ
17 oktober om 9:00 uur willen we op het sportpark wat aan het cross parcours aanpassen!
Zijn er vrijwilligers die willen helpen ?
Het gaat met name om twee bomen die om moeten en hark werkzaamheden ,Rik en Marc nemen een zaag en bosmaaier mee,
maar we kunnen nog wel iemand met een zaag en bosmaaier extra gebruiken.
Ik heb niet zoveel man nodig maar 5-6 man zou perfect zijn.
31 oktober zullen we het grondverzet gaan doen daar hebben we al twee kraantjes voor maar kunnen dan ook nog wel wat hulp bij gebruiken!
Man of 8 zou al mooi zijn!
Laat even weten of je ons zou willen helpen.
Gr Guido
Even geduld...




















