Goedendag dames, heren c groep
Wegens vroeg invallende duisternis is er as dinsdag geen tocht voor c rijders . De deelnemers aan de afsluitings tocht zomer seizoen wensen wij een aangename rit.
Dank voor jullie belangstelling het afgelopen seizoen en voor diegene die de Mtb van zolder halen een prettige voortzetting in het najaar/winterseizoen.
Sportieve Groet van Frans en Franz
Even geduld...




















