THUISBLIJVERS HADDEN ONGELIJK!
We hebben vandaag genoten van een fantastische dag in Gevelsberg.
Prachtig weer, prima adres met koffiebuffet, douches?, heerlijk diner, gastvrije mensen.
Kortom voor herhaling vatbaar, ruimte voor rond de 40 personen en berijdbaar in 75 minuten.
Rudi en Sjef bedankt?
Even geduld...




















