Beste pedddelaars mannen en vrouwen.
A.S dinsdag 6 okt starten we weer op ons sportpark met de (winter) atb conditie en techniek training !
Training begint om 19.00 uur tot ongeveer 20.00 uur.
We zullen niet alleen ons het snot voor de ogen trainen maar ook af en toe een gravel rit maken , dit uiteraard met verlichting.
Dit alles geheel vrijblijvend en naar eigen vermogen.
Kwa conditie.
Groet en hopelijk zien we elkaar op s.p.z Jan Heideman.
Even geduld...




















