Prikbord

Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.

Plaats een bericht

 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Erwin Kempink Erwin Kempink schreef op 23 juni 2020 om 14:36
Beste leden,


Als bestuur kijken we positief terug op de midzomerdagtocht!? Het is prima verlopen.
We willen nu graag de clubactiviteiten op dinsdag- en donderdagavond en zaterdagmiddag weer opstarten,
nog steeds volgens de richtlijnen van de NTFU.

Hoe gaan we dat doen?

- Starten op Sportpark Zuid ivm de grote ruimte daar
- graag groepen van 4 aanhouden
- wegkapiteins zien toe op een goede indeling
- van te voren overleg over tempo en afstand
- nazit in Schiller kan volgens de spelregels aldaar.

Zodra er meer mag laten we dat weten.
Veel plezier!!!
Even geduld...
Privacy verklaring
©2026 Website door TalentURL.nl