Beste leden,
Als bestuur kijken we positief terug op de midzomerdagtocht!? Het is prima verlopen.
We willen nu graag de clubactiviteiten op dinsdag- en donderdagavond en zaterdagmiddag weer opstarten,
nog steeds volgens de richtlijnen van de NTFU.
Hoe gaan we dat doen?
- Starten op Sportpark Zuid ivm de grote ruimte daar
- graag groepen van 4 aanhouden
- wegkapiteins zien toe op een goede indeling
- van te voren overleg over tempo en afstand
- nazit in Schiller kan volgens de spelregels aldaar.
Zodra er meer mag laten we dat weten.
Veel plezier!!!
Even geduld...




















