Beste Allemaal, namens Jan en familie willen wij jullie allemaal hartelijk bedanken voor de mooie kaarten en berichten die jullie Jan en ons hebben gestuurd. Dat heeft Jan en ons erg gesteund. Met Jan gaat het stap voor stap vooruit. Aankomend weekend gaat Jan met weekend verlof naar huis voor de tweede keer. En afgelopen weekend ging dat al best goed. Hij gaat mobiel vooruit en ook met communiceren gaat het beter. Jan voelt zich goed maar het is ook nog erg vermoeiend. Alles kost veel energie. Als Jan thuis komt is er nog een weg te gaan met revalidatie in dagtherapie in winterswijk. Als Jan definitief thuis komt zullen we jullie weer op de hoogte brengen. Waarschijnlijk midden juni maar we houden nog even een slag om de arm. Nogmaals dank voor al jullie mooie berichten. Voor jullie ook alle goeds gewenst! Groeten van Jan en familie




















