OPROEP
In de vorige Chassepattate stond de oproep: copy aanleveren voor 31 maart. Je stelt het uit, je denkt dat je de hele winter hier fijn de tijd nog wel voor hebt. Gezellig bij de kachel. Lekker binnen. Wat moet je anders doen?
En voor dat je het weet is het alweer zo ver en realiseert de redactie zich dat er nog niets op de mat is gegooid. Iedereen is druk geweest. Hopelijk met naar buiten gaan. Op de fiets, sporten, feestjes aflopen. Dat hopen we van harte voor jullie! Want nu kan het (even) niet meer. Nu moeten we thuis blijven. En zo zal het (wieler)seizoen heel anders starten dan we een paar maanden geleden gedacht hadden.
In het kader van โelk nadeel heeft zijn eigen voordeelโ: eigenlijk hebben we nu zeeรซn van tijd om eens een mooi stukje op papier te zetten voor het clubblad. Over de Nightride van โt Muurtje, of in Eibergen. Over de oliebollentocht. De avonturen in Mallorca, want die waren anders dan vantevoren bedacht. Jouw wedstrijd ervaring tijdens de GOW. En graag horen we hoe jij deze corona crisis door komt.
Als redactie hopen we vanaf morgen copy van jullie te mogen ontvangen zodat we de komende tijd weer een mooi clubblad mogen maken! Lever je het voor 10 april in??
Even geduld...




















