Bericht voor de veteranen/ vutters;
Wanneer starten jullie weer op de racefiets? Komende maandag al of de maandag na de openingstocht?
Groetjes margit
margit_hartman13@hotmail.com
Even geduld...
Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.