Hallo bikers
2019 is bijna afgelopen dus tijd voor goede voornemens in 2020.
Michel Huning en ik hebben bedacht dat er volgend jaar op de donderdagavond in twee groepen wordt gefietst , nl de A groep en de B groep
De A groep bestaat uit renners die het het liefst het snot voor de ogen hebben zitten en de longinhoud hebben van een gemiddeld gelders trekpaard !
De B groep heeft een heel gematigd tempo en en geniet van alles op hun pad , ook is deze groep zeer geschikt voor dames , dus dames peddelaars sluit eens aan en ontdek zelf hoe leuk een avondrit kan zijn !
Mochten er te weinig renners zijn om een A groep te vormen kunnen ze natuurlijk altijd bij de B aansluiten maar ,,,,,, achteraan fietsen en heb je jezelf niet in de hand dan kun je beter solo verder gaan !!
Gr en een fijne jaarwisseling Michel en Jan.
Even geduld...




















