Beste Peddelaars !
Door de kerstdrukte gaat de conditie en techniek training op de dindagavond niet door en beginnen we hopelijk begin Januarie met frisse moed.
Iedereen fijne feesdagen !
Gr Jan Heideman.
Even geduld...
Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.