hallo fietsvrienden, op 28 december a.s is weer onze jaarlijkse oliebollentocht,we starten om 13.30 vanaf sportpark zuid. we verdelen ons in groepen van gelijke snelheid om lekker te gaan fietsen. halverwege (vanaf 14.30) kan er worden gepauzeerd bij mede peddelaarlid a. gussinklo aan de sondernweg 16b, daar staan voor ons koffie , chocolademelk , ranja en natuurlijk de oliebollen klaar. als de krachten weer zijn aangevuld gaan we weer op weg om dan tegen 16.00 bij schiller aan te komen, hier kan er nog lekker even worden na geborreld. we hopen veel peddelaars te mogen verwelkomen, om zo het jaar af te sluiten. met sportieve groet rene , maarten en dirk




















