Prikbord

Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.

Plaats een bericht

 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Rienke ten Have Rienke ten Have schreef op 20 september 2019 om 18:53
Thuis heb ik nog een GT crosser hangen. We hebben er een leuke tijd van gehad voor 4 jaar maar hangt nu een beetje te verstoffen. Erg jammer want het is een mooie en goede crosser om op te beginnen voor iemand die tussen de 1,60m en 1,70m is. Er kan een jeugdverzet op gezet worden. Die hebben wij hier ook nog wel liggen. Voor foto's, meer info of even komen kijken mag je mij altijd een berichtje sturen. Op te halen voor... verzin maar een leuk kleinigheidje.
Even geduld...
Privacy verklaring
©2026 Website door TalentURL.nl