Prikbord

Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.

Plaats een bericht

 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Oswin de Jong Oswin de Jong schreef op 18 augustus 2019 om 12:14
Ik heb nog 2 nieuwe Continental banden voor de racefiets liggen. Betreft de Grand Prix 4000S II 28-622 (700x28C). Van รฉรฉntje is alleen aan รฉรฉn kant de tekst wat beschadigd.

Bij interesse hoor ik het wel.

Gr Oswin
Even geduld...
Privacy verklaring
ยฉ2026 Website door TalentURL.nl