Ik heb nog 2 nieuwe Continental banden voor de racefiets liggen. Betreft de Grand Prix 4000S II 28-622 (700x28C). Van รฉรฉntje is alleen aan รฉรฉn kant de tekst wat beschadigd.
Bij interesse hoor ik het wel.
Gr Oswin
Even geduld...
Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.