haallo fiets liefhebbers, a,s zaterdag word het weer lekker warm. voorstel om een wat langere tocht te gaan fietsen ( 125 km). om de warmte voor te zijn stel ik voor om vroeg te starten 0.600 uur s'morgens uiteraard houden we halverwege een stop met koffie en wat lekkers.
mocht je nog een mooie route weten dan graag.
we starten vanaf de markt.
Even geduld...




















