Hallo fietsvrienden,
A.s. zaterdag wordt het een prachtige dag om weer eens een mooie en lange toertocht te maken.
Vanwege de te verwachten hoge temperaturen, vertrekken we 's morgens om 6(zes!) uur vanaf de markt???
Even geduld...
Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.