De ronde van Aalten was weer grandioos; Indrukwekkende organisatie, mooie uitslagen, gezellige dikke bandenrace en geweldige vrijwilligers!!!
Namens het bestuur hartelijk dank??
Even geduld...
Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.