Ik heb me zojuist alvast opgegeven voor de Dam tot Dam fietsclassic.. Een mooie fietstocht door Noord-Holland op 22 september! Ik heb in ieder geval nog plek voor twee fietsen, misschien zelfs drie... Wie wil er met me mee? Vanaf de Dam in Amsterdam, door de IJ-tunnel (dat kan maar 1 x per jaar) ga je langs alle mooie plaatjes ten noorden van Amsterdam. Meer info? Klik hier voor de website




















