Aan allen.
Wisten jullie dat er deze zomer een mountainbike groep uit de jeugd is ontstaan die gewoon doorgaat met crossen!
Dit als extratje bovenop de normale training op de racefiets van dinsdag en donderdag.
Dus heeft u of jij kleine kinderen of kleinkinderen in de leeftijd van 8 tot 14 waar u op zaterdag morgen even vanaf wilt ?
Stuur ze dan naar het sportpark en wij vermaken ze van 10.30 uur tot 12.00 dan.
Groeten Jan.
Even geduld...




















